شناسایی منبع جذب کاربران
پلتفرم اتریبیوشن متریکس ابزاری است که به پرفورمنس مارکترها کمک میکند تا تمام گامهایی که کاربران از زمان دیدن تبلیغ تا رسیدن به دانلود و نصب اپلیکیشن طی کردهاند را رصد کنند، و بتوانند تمام نصبها و تعاملات کاربر با یک اپلیکیشن را به تفکیک کانال جذب آنها ببینند.
پربازدهترین کانالهای تبلیغاتی را شناسایی کنید.
کاربران باکیفیت جذب کنید.
بودجهی تبلیغاتیتان را مدیریت کنید.
اثربخشی کانالهای تبلیغاتی را اندازهگیری و کمپینها را بهینهسازی و باهم مقایسه کنید.
آنالیتیکس
با ابزار تحلیل دیتای متریکس، رصد رفتار کاربران بعد از نصب هم امکانپذیر است. دادههای جمعآوری شده در متریکس، با ایجاد بینش صحیح در مورد عملکرد کمپینهای تبلیغاتی، به صاحبان کسبوکارها کمک میکند که تصمیمات هوشمندانه و سریعتری بگیرند.
نقاط ضعف و قوت اپلیکیشنتان را پیدا کرده و در جهت بهبود آنها اقدام کنید.
میزان درآمد حاصل از خرید کاربران داخل اپلیکیشن را به تفکیک منبع جذب آنها تعیین کنید.
زمان بازگشت دوبارهی کاربران به اپلیکیشن خود را شناسایی کنید.
نصبهای باکیفیت را از نصبهای بیکیفیت تفکیک کنید.
زمان اوج فعالیت کاربران در اپلیکیشن را پیدا کنید.
شناسایی تقلب
ترافیک تقلبی بیشتر از آنچه تصورش را کنید برای شما هزینه دارد! زیرا تقلب، به دادههای شما آسیب میزند و شما را در تحلیل فریب میدهد! شما با استفاده از سیستم مقابله با تقلب متریکس میتوانید آمار نصبهای تقلبی را به تفکیک کانال جذب کاربران ببینید و شبکههای تبلیغاتی بیکیفیت را بشناسید، تا بابت نصبهای غیرواقعی به آنها هزینهای پرداخت نکنید و از هدررفت بودجه تبلیغاتی خود جلوگیری کنید.
از واقعی بودن دادههایتان مطمئن شوید.
از هدررفت بودجه تبلیغاتیتان جلوگیری کنید.
شبکههای تبلیغاتی بیکیفیت را شناسایی کنید.
بابت نصبهای غیرواقعی هزینه پرداخت نکنید.
از دادههایتان محافظت کنید.