در این بخش شما به عنوان یک صاحب اپلیکیشن یا دیجیتال مارکتر متوجه میشوید که چرا برای گسترش یک اپلیکیشن به سرویس اتریبیوشن نیاز دارید، و در ادامه با نحوهی شروع به کار با پلتفرم اتریبیوشن متریکس نیز آشنا خواهید شد.
سوالی که بهعنوان یک اپ مارکتر ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که چگونه میتوانید بهترین منابع برای جذب کاربر جدید را شناسایی کنید؟
لازمهی شناخت این منابع، داشتن شناخت بیشتر درمورد نحوه عملکرد تبلیغات قبلیتان، میزان تعامل کاربران با آن تبلیغات و شناخت رفتار کاربران جدید جذب شده درون اپلیکیشن است که به شما کمک میکند که در کمپینهای بعدی مخاطبان هدف خود را هوشمندانهتر انتخاب کنید و به تبع کاربران باکیفیتتری را نیز جذب کنید.
متریکس بهعنوان یک ابزار تحلیلگر شخص ثالث، تلاش میکند تا نتایج کمپینها در هر یک از کانالها و شبکههای تبلیغاتی را در قالب گزارشهایی شفاف و قابلفهم به تبلیغ دهندگان ارائه دهد؛ شما به عنوان یک اپ مارکتر پس از مشاهده و مقایسه نتایج کمپینها در کانالها و شبکههای تبلیغاتی مختلف، میتوانید با انتخاب بهترین منابع، بودجه تبلیغاتی خود را بهینهسازی کنید و تبلیغات مؤثرتری را تجربه کنید.