واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Mobile Attribution Methods

روش‌های اتریبیوشن موبایل روش‌هایی هستند که به کمک آن‌ها دو رخداد یا رویداد موبایلی به هم مرتبط می‌شوند. پرکاربردترین روش‌های اتریبیوشن برای برقراری ارتباط صحیح میان کلیک‌ بنرهای تبلیغاتی و نصب‌ اپلیکیشن به کار می‌روند.  این روش‌ها کمک می‌کنند بتوانیم منابع جذب کاربران جدید اپ‌ها را به درستی شناسایی کنیم و از این طریق میزان اثربخشی کمپین‌های مختلف بازاریابی و تبلیغاتی را بسنجیم. تبلیغ‌دهنده یا صاحب اپلیکیشن می‌تواند بسته به شرایط اپلیکیشن خود، تنظیمات روش اتریبیوشن را تعیین کند.

مطالعه بیشتر: