واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

LAT (Limit Ad Tracking)

عدم ردیابی تبلیغ، به کاربران امکان می‌دهد دسترسی تبلیغ‌دهندگان به داده‌های مربوط به فعالیت دستگاه خود را محدود کنند. این کار از سوی کاربران با هدف حفظ حریم خصوصی و  کاهش نمایش تبلیغات انجام می‌شود و کاربران می‌توانند با فعال کردن آن روی دستگاه خود، دسترسی تبلیغ‌دهندگان به شناسه دستگاه (IDFA در iOS و GAID در اندروید) را محدود کنند. این قابلیت، امکان ریتارگتینگ‌ را در مورد آن دسته از کاربرانی که Limit Ad Tracking را در دستگاه خود فعال کرده‌اند از ترکر سلب خواهد کرد؛ زیرا در دستگاه آنها هیچ مشخصه هویتی، قابل ردگیری و رصد نیست.