واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Dashboard

نمایش بصری تمام داده‌ها به صورت یکپارچه داشبورد نامیده می‌شود. داشبورد یکی از راه‌های ارتباط کاربر با سرویس دهنده‌های اینترنتی مانند سرویس‌های تحلیل داده و ترکرها است و به کاربران امکان می‌دهد نیازهای خود را به سرویس دهنده اطلاع دهند و داده‌های خود را مشاهده کنند. مزایای داشبوردها:

  • بازنمایی بصری عملکرد به کمک چارت و گراف
  • توانایی شناسایی روندها
  • روشی آسان برای سنجش اثربخشی
  • ابزاری برای تولید گزارش های مفصل تنها با یک کلیک
  • توانایی رؤیت تمامی سیستم‌ها، کمپین‌ها و اقدام‌ها