واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Win-back campaign

در مارکتینگ، “Win-back campaign” به معنای “کمپین بازیابی مشتری” است. این نوع کمپین‌ها به منظور جذب مشتریانی که در گذشته با شما تعامل داشته‌اند اما به دلایلی از ارتباط با شما خارج شده‌اند، طراحی می‌شوند. هدف اصلی از کمپین بازیابی مشتری، بازگرداندن این مشتریان به تعامل و خرید مجدد از شما است. کمپین بازیابی مشتری می‌تواند شامل تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه، محتوای جذاب یا ارتباطات شخصی‌سازی شده با مشتریان سابق باشد. این نوع کمپین‌ها به منظور بهبود نرخ بازگشت مشتریان و افزایش فرصت‌های فروش استفاده می‌شوند.