Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Temporary Attribution

منظور از اتریبیوشن موقت، مدلی از اتریبیوشن حساس به زمان است است که مدیران جذب کاربر به اپلیکیشن از آن برای انعطاف بیشتر در چگونگی عرضه داده‌های خود استفاده می‌کنند. همچنین این نوع اتریبیوشن برای پیاده‌سازی آزمون‌ها، اندازه‌گیری تعامل کاربر و نیز و مدیریت کمپین‌های ریتارگتینگ مفید است. برای مثال، شما بازاریاب یک اپلیکیشن بازی هستید می‌خواهید در بازه زمانی محدودی کمپین بروید. همچنین می‌خواهید ببینید چطور یک شبکه تبلیغاتی جدید می‌تواند در بازه زمانی یک هفته بعد از ریتارگتینگ و نصب مجدد به رخدادهای درون اپلیکیشن منجر شده باشد. اما به محض پایان هفته تمایل دارید آن شبکه تبلیغاتی دیگر اعتباری به منبع رخدادهای درون اپلیکیشن آینده نداشته باشد. درصورتی که از مدل اتریبیوشن موقت استفاده کنید پس از پایان محدودیت زمانی تمام اتریبیوشن‌ها از شبکه تبلیغاتی مورد نظر به منبع قبلی باز می گردد.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: User Acquisition, Attribution, attribution-wnidow, Organic Install, Ad Network, Reattribution Window
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.