واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Referral Marketing

به معنای “بازاریابی ارجاعی” یا “بازاریابی معرفی” است. این استراتژی مارکتینگ به این معناست که مشتریان فعلی به دیگران برند یا محصول شما را معرفی کرده و آن‌ها را تشویق به در بازاریابی ارجاعی، مشتریان موجود معمولاً ترغیب به ارسال ارجاعات به دیگران دارند و ممکن است برای این کار پاداش‌هایی دریافت کنند، مانند تخفیف‌ها، هدایا یا امتیازات. این استراتژی از قوت شبکه‌های اجتماعی و تأثیرات مثبت افراد در گسترش برند یا محصول استفاده می‌کند.خرید یا همکاری می‌کنند.