واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Real-time analytics

منظور از این اصطلاح، گزارش در لحظه است. سازمان‌ها برای اینکه اثربخشی بهتری داشته باشند از تحلیل‌های آنی یا Real-Time استفاده می‌کنند. داشتن دیدگاه لحظه‌ به لحظه‌ در مورد رفتار مشتری، روندهای بازار و عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی، از طریق تصمیم‌گیری سریع و مطمئن برای کسب‌وکارها ارزش خلق می‌کنند و این فرایند تنها با تجزیه و تحلیل آنی رخ می‌دهد. در واقع داده‌ها به شما می‌گویند چه اتقافی در گذشته افتاده است اما با استفاده از Real-time analytics می‌توانیم بگوییم چه اتفاقی هم‌اکنون در حال افتادن است!