واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Omni-channel marketing

امنی چنل مارکتینگ یا همان بازاریابی همه جانبه یک روش بازاریابی است که در آن کسب‌وکارها سعی می‌کنند با یک هویت ثابت و یکپارچه در تمام کانال‌های بازاریابی (وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل، خرید حضوری، بیلبورد، کیوسک و …) حضور داشته باشند؛ در این رویکرد، تجربه‌ی خرید کاملا یکپارچه، از اولین لحظه آشنایی با محصول تا انتهای فرآیند خرید برای مشتری فراهم خواهد شد. این نوع بازاریابی گاها با مولتی چنل مارکتینگ یا بازاریابی چند کاناله اشتباه گرفته می‌شود!