واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Evergreen Content

به این اصطلاح “محتوای همیشه سبز” گفته می‌شود و منظور از آن، محتوایی است که موضوعش در طولانی مدت برای مخاطب جذاب است و دائما توسط آنان جستجو می‌شود و تاریخ انقضا ندارد! مثلا از موضوعات محتوای سبز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روش‌های کاهش وزن
  • دستور پخت کیک شکلاتی
  • راه‌های افزایش درآمد
  • نحوۀ بهینه‌سازی وب‌سایت

اخبار روز و مطالبی که پیرامون خبرها و اتفاقات روز به‌صورت اطلاع‌رسانی (و نه تحلیل اخبار) مطرح می‌شوند، محتوای سبز نیستند و با گذر زمان دیگر ارزشی ندارند.