واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Probabilistic Attribution

اتریبیوشن احتمال گرایانه یک رویکرد در انتخاب در روش اجرای اتریبیوشن و اندازه‌گیری عملکرد کمپین‌های بازاریابی است و از مدل‌سازی آماری و فنون بادگیری ماشین برای رسیدن به احتمال کانورژن در تمامی مراحل بازاریابی استفاده می‌کند. این نوع اتریبیوشن که از آن با نام اتریبیوشن الگوریتمی هم یاد می‌شود مسیرهای متفاوت در حساب یک کاربر را تحلیل می‌کند تا متوجه شود کدام نقاط تماس کاربر بیشترین تبدیل را به همراه داشته‌اند. روش اثر انگشت یا Fingerprinting یک روش احتمال گرایانه در اتریبیوشن موبایل است.

مطالعه بیشتر: