واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Postback

هنگامی که پلتفرم‌های اتریبیوشن در لحظه یک رخداد، شبکه‌های تبلیغاتی را از یک نصب یا رخداد درون اپ باخبر می‌کنند به آن پست‌بک گفته می‌شود. دادهای پست بک برای شرکت‌های رسانه‌ای (ناشران) نیز اهمیت دارد چرا که به آنها در بهینه‌سازی کمپین‌هایشان کمک می‌کند. داده‌های پست‌بک یک نصب باید شناسه یکتای یک تعامل (کلیک یا بازدید)، شناسه دستگاه و شناسه اپلیکیشن را در بر داشته باشد. داده مربوط به موقعیت جغرافیایی، زبان، ورژن سیستم عامل از دیگر مواردی هستند که در پست‌بک وجود دارند. پست‌بک رخدادهای درون اپلیکیشن ابزار مهمی برای شبکه تبلیغاتی به منظور ارائه پیشنهادهای کمپین CPA به مشتریان هستند.

مطالعه بیشتر: