واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Display Fraud

تقلب در نمایش تبلیغات طبقه‌ای از تقلب‌های موبایلی است که در آن متخلفان با اجرای کمپین‌های CPM دست به فریب تبلیغ‌دهندگان و شبکه های تبلیغاتی می‌زنند. انواع متداول این نوع تقلب شامل Pop-unders و Ad stacking است. درواقع وقتی گزارش دهی از نمایش‌هایی که در واقع رخ نداده اند صورت گیرد از تقلب در نمایش سخن می گوییم. نمایش‌های تقلبی اغلب از طرف اپلیکیشن هایی ظاهراً قانونی، ربات‌ها و ناشران متخلف ارسال می‌شود. نام دیگر این نوع از تقلب‌ها Impression Fraud نیز است.