واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Deferred Deep Linking

نوع خاصی از لینک‌دهی عمیق است که با حالت استاندارد آن تفاوت دارد. برخلاف لینک‌های عمیق کلاسیک، در این نوع از دیپ لینک‌ها ضرورتی ندارد که اپ از قبل در دستگاه کاربر نصب شده باشد، به‌این صورت که کاربران با کلیک روی یک لینک کمپین، می‌بایست به صفحه خاصی از درون اپلیکیشنی که هنوز نصبش نکرده‌اند هدایت شوند. این نوع لینک‌ها تضمین می‌کنند که پس از کلیک بر روی آنها، کاربر به یک استور می‌رود، اپلیکیشن را دانلود و سپس باز می‌کند و در نهایت به یک مقصد خاص در درون اپلیکیشن هدایت می‌شود. این ویژگی تجربه‌ای منسجم و مبتنی بر محتوای شخصی‌سازی شده را برای کاربران جدید فراهم می‌کند و در بهینه سازی کمپین‌های جذب کاربر نقش بسزایی دارند. تعریف لینک‌های عمیق Deferred به ویژه برای کمپین‌های ریتارگتینگ کاربرد فراوانی دارند.

مطالعه بیشتر: