واژه نامه موبایل مارکتینگ و مارکتینگ اتومیشن

متریکس

Click Redirection

تغییر مسیر کلیک نوعی از تقلب در کلیک است که معمولاً در صفحات موبایل وب یافت می‌شود. در این حالت، ناشران نقشه‌ای اجرا می‌کنند که منجر به اولین کلیک روی سایتشان شود یا باعث شود که اولین کلیک روی لینکی روی سایتشان زده شود تا یک صفحه از یک شخص ثالث را بارگذاری کند. برای مثال، شما می‌خواهید بازی‌های ورزشی را تماشا کنید، آن را جستجو می‌کنید و ناگهان در یک صفحه وب‌سایت مناسب برای موبایل که چندان هم شناخته شده نیست فرود می‌آیید. روی لینکی با عنوان «هایلایت‌های شب آخر بازی‌ها را تماشا کنید» کلیک می‌کنید، ناشر پنجره‌ای جدید برایتان باز می‌کند که به صورت خودکار شما را به صفحه دانلود اپلیکیشن در گوگل پلی هدایت می‌کند. تنها بعد از بستن این پنجره است که ویدئوی اصلی به نمایش در می‌آید.

مطالعه بیشتر: