Attribution
همانطور که میدانید بهترین منابع جذب کاربر اپلیکیشنهای موبایل، کانالهایی هستند که علاوهبر صرفه اقتصادی، کاربران بیشتری را جذب کنند و از تقلبهای تبلیغاتی دور باشند و لازمهی شناخت این منابع، رصد نحوه عملکرد کمپینهای تبلیغاتی شماست؛ درواقع داشتن شناخت بیشتر درمورد نحوه عملکرد تبلیغات قبلیتان، میزان تعامل کاربران با آن تبلیغات، به شما کمک میکند که در کمپینهای بعدی مخاطبان هدف خود را هوشمندانهتر انتخاب کنید. صفحه اتریبوشن متریکس دید مناسبی در انتخاب کانال های مناسب برای شما ایجاد میکند.