Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Time of Inactivity

زمان عدم فعالیت کاربر اشاره به بازه زمانی از آخرین تعامل کاربر با یک اپلیکیشن تا تعامل مجدد کاربر در پی یک تبلیغ ریتارگتینگ دارد. برای اجرای کمپین‌های موفق با هدف بازگشت کاربر به اپلیکیشن مهم است که کاربران غیر فعال را بر اساس مدت زمان عدم فعالیت آنها شناسایی و سگمنت کنید.  با استفاده از این شاخص می‌توانید تبلیغات ریتارگتینگ را برای دوباره درگیر کردن تنها این دسته از کاربران طراحی و اجرا کنید.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Re-engagement, Retention Rate, Reattribution Window
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.