Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Targeting

منظور از هدفگیری، انتخاب و مورد هدف قرار دادن مخاطبان، کاربران و مشتریان بالقوه‌ای است که مایل به دریافت اطلاعات در مورد یک کسب و کار خاص هستند. در فضای تبلیغات موبایلی منظور از تارگتینگ، فرایندی است که از طریق آن یک تبلیغ‌دهنده کاربرانی را که می‌خواهد به آنها دسترسی داشته باشد شناسایی می‌کند و سپس از طریق مجراهای مختلف برای آنها تبلیغ می‌کند. در صورتی که پرسونای کاربر به درستی ساخته شده باشند، عادات کاربر به درستی درک شده باشند و پلتفرم مناسب برای رسیدن به کاربر به درستی پیدا و انتخاب شده باشد، هدفگیری به تبلیغ‌دهنده کمک می‌کند تا عملکرد کمپین‌های خود را ارتقا بخشد.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Attribution, retargeting, advertisement
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.