Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Rich Media

منظور از رسانه‌های غنی واحدهای تبلیغاتی است که از خلاقه‌های پویا و غیر ایستا استفاده می‌کنند. در فضای موبایل، این نوع تبلیغات معمولاً به شکل تبلیغات ویدئویی یا تصاویر متحرک ظاهر می‌شوند. اهمیت این نوع تبلیغات که اغلب به صورت بنر چند رسانه‌ای ظاهر می‌شوند توانایی هدایت کاربر به انجام عمل مورد نظر تبلیغ‌دهنده است؛ که سه تا شش برابر از یک بنر استاندارد اثرگذارتر است.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: banner, Campaign Optimization
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.