Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Retention Rate

منظور از نرخ بازگشت، درصد کاربرانی است که در روز‌های معینی بعد از نصب همچنان از اپلیکیشن استفاده می‌کنند. اهمیت این داده به دلیل بالا بودن میزان ترک اپ (Churn) از سوی کاربران است؛ زیرا موفقیت یک اپلیکیشن در نگهداشت کاربر را نشان می‌دهد. نرخ بازگشت به این صورت محاسبه می‌شود: تقسیم تعداد کاربران فعال یکتایی که در یک روز خاص پس از نصب، حداقل یک سشن داشتند، بر تعداد کل کاربرانی که برای اولین بار در طول بازه زمانی انتخاب شده، اپلیکیشن را باز کرده‌اند.

مطالعه بیشتر:

  • آنالیز کوهورت (Cohort Analysis) چیست؟
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Session, Active User, Cohort
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.