Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Reattribution

منظور از اتریبیوشن مجدد، اتریبیوشن یک نصب مجدد (یا باز کردن اپ به عنوان یک رخداد) به یک کلیک از سوی کاربر روی یک تبلیغ ریتارگتینگ است. در شرایطی که کاربر برای مدت زمان متوالی (به صورت پیشفرض ۷ روز عدم فعالیت) از اپلیکیشن استفاده نکرده باشد – به این معنا که یا آن را از دستگاه خود حذف کرده و یا آن را باز نکرده باشد - و سپس با یک کمپین تبلیغاتی ریتارگتینگ وارد تعامل مجدد با اپ شده و به آن بازگشته باشد، اتریبیوشن مجدد اتفاق می‌افتد. فعال کردن اتریبیوشن مجدد در داشبورد هر ترکر، به تبلیغ‌دهنده امکان می‌دهد تا از بازگشت کاربر به اپلیکیشن به واسطه یک کمپین تبلیغاتی ریتارگتینگ مطلع شود و منبع جذب دوباره کاربر به اپلیکیشن خود را شناسایی کند.

مطالعه بیشتر:

  • رصد نصب‌های مجدد پس از ریتارگتینگ
  • اتریبیوشن مجدد چیست، چطور کار می‌کند
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Attribution, Re-engagement, retargeting
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.