Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Reattribution Window

منظور از پنجره اتریبیوشن مجدد، بازه زمانی تعیین شده از سوی تبلیغ‌دهنده (پیش‌فرض ۷ روز) برای فرآیند ری‌اتریبیوشن است؛ در شرایطی که کاربر پس از یک تبلیغات ریتارگتینگ وارد تعامل مجدد با اپ شده باشد. درصورتی که کاربر پس از یک دوره عدم تعامل با اپ (حذف یا سر نزدن) از طریق یک کمپین ریتارگتینگ از منبع تبلیغاتی متفاوت با نصب پیشین، وارد تعامل مجدد با اپلیکیشن شده باشد، متریکس، آن کاربر را به منبع تبلیغاتی جدید، نسبت می‌دهد و به تبلیغ‌دهنده گزارش کاملی از منبع جذب مجدد ارائه می‌کند.

مطالعه بیشتر:

  • رصد نصب‌های مجدد پس از ریتارگتینگ
  • اتریبیوشن مجدد چیست، چطور کار می‌کند
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Reattribution, retargeting, Time of Inactivity, Re-engagement
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.