Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Mobile Marketing

بازاریابی موبایلی به هر فعالیت ترویجی و تبلیغی گفته می‌شود که در تلفن های هوشمند، تبلیت یا دستگاه‌های مشابه صورت گیرد. هدف از این نوع بازاریابی دیجیتال دستیابی به کاربران موبایل از طریق روش‌هایی نظیر تبلیغات بیهنه شده برای موبایل، ارسال پوش و اپلیکیشن‌های موبایل است.  بازاریابی موبایلی انواع مختلفی دارد: بازاریابی اپلیکیشنی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی مبتنی بر موقعیت جغرافیایی، تبلیغات در جستجوهای موبایلی و بازاریابی پیامکی.

مطالعه بیشتر:

  • موبایل مارکتینگ چیست؟ چرا مهم است و از کجا شروع شد؟
  • بهترین فرمت‌ های تبلیغات موبایلی کدام هستند؟
  • ۹ روشی که باید در تعیین استراتژی اپلیکیشن مارکتینگ بدانید
بازگشت به لیست کلمات
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.