Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Limit Ad Tracking

عدم ردیابی تبلیغ، به کاربران امکان می‌دهد دسترسی تبلیغ‌دهندگان به داده‌های مربوط به فعالیت دستگاه خود را محدود کنند. این کار از سوی کاربران با هدف حفظ حریم خصوصی و  کاهش نمایش تبلیغات انجام می‌شود و کاربران می‌توانند با فعال کردن آن روی دستگاه خود، دسترسی تبلیغ‌دهندگان به شناسه دستگاه (IDFA در iOS و GAID در اندروید) را محدود کنند. این قابلیت، امکان ریتارگتینگ‌ را در مورد آن دسته از کاربرانی که Limit Ad Tracking را در دستگاه خود فعال کرده‌اند از ترکر سلب خواهد کرد؛ زیرا در دستگاه آنها هیچ مشخصه هویتی، قابل ردگیری و رصد نیست.

بازگشت به لیست کلمات
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.