Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Last Click Attribution

یکی از مدل‌های تحلیلی در تبلیغات دیجیتال بر اساس «اتریبیوشن آخرین کلیک» است که در آن اعتبار یک تبدیل به عنوان رویداد به کلیک آخر اختصاص می یابد. در حوزه تبلیغات موبایلی با هدف نصب، وقتی یک کاربر اپلیکیشنی را به واسطه تبلیغی که روی آن کلیک کرده است نصب می‌کند، اعتبار آن نصب به منبع تبلیغاتی که کاربر روی آن کلیک کرده داده می‌شود.

مطالعه بیشتر:

  • انواع مدل‌‌های اتریبیوشن در آنالیز موبایل مارکتینگ
  • روش‌های اندازه‌گیری اتریبیوشن موبایل
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Attribution
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.