Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

KPI - Key Performance Indicators

منظور از شاخص کلیدی عملکرد در فضای بازاریابی موبایلی، سنجه‌هایی است که برای سنجش عملکرد یک اپلیکیشن موبایل و در معنای وسیع‌تر، کسب و کار آن اپلیکیشن استفاده می‌شود.  شاخص‌های کلیدی عملکرد شامل فاکتورهای درون اپلیکیشن (نظیر بازگشت، درآمدزایی و تعداد کاربران فعال)، فاکتورهای بیرونی (مانند رتبه بازدید و رتبه بندی در چارت) ئ فاکتورهای کمپین (نظیر نرخ کلیک و هزینه کمپین) می‌شود. میزان نمایش، کلیک، نصب، اتریبیوشن مجدد، سشن و رخدادها از دیگر شاخص‌هایی هستند که به عنوان شاخص‌های کلیدی عملکرد برای بازاریاب‌ها اهمیت دارند. اهمیت شاخص‌های کلیدی عملکرد برای بازاریاب‌ها به دلیل کمک به آنها برای هدفگذاری و سنجش میزان موفقیت در اقدامات بازاریابی آنهاست.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Analytics
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.