Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Inventory

منظور از ظرفیت تبلیغاتی حجم جایگاه‌های تبلیغاتی است که یک ناشر می‌تواند برای فروش به تبلیغ‌دهندگان در وبسایت‌ها یا اپلیکیشن‌های زیرمجموعه خود ارائه دهد.  ظرفیت‌های تبلیغاتی بیش از هرچیز برای ناشران اهمیت دارد زیرا هرچه مقدار فضای تبلیغاتی بیشتری در اختیار یک ناشر باشد، توانایی فروش او بیشتر می‌شود. با این حال این ظرفیت‌های تبلیغاتی آنجایی برای تبلیغ‌دهندگان مهم می‌شود که بتوانند بهترین فضا و صحیح ترین نوع ظرفیت را پیدا و انتخاب کنند تا برای کمپین تبلیغاتی مورد نظرشان بهینه باشد.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: RTB - Real-Time Bidding, Cost Models, advertisement
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.