Logo
وبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

ID Matching

تطبیق شناسه دستگاه یکی از روش‌های اتریبیوشن است و در آن، تطبیق شناسه‌های یکتای دستگاه کاربران، با هدف مقایسه کلیک تا نصب در زمان واقعی (Real-time) و بر مبنای شناسه دستگاه اندروید] (GAID) یا اپل (IDFA) صورت می‌گیرد. در این روش، SDK یا کیت توسعه نرم‌افزار پلتفرم‌های اتریبیوشن، چند شناسه یکتا را جمع‌آوری و از آنها برای تطبیق دادن کلیک‌ها و نصب‌ها استفاده می‌کند.  استفاده از این روش از دقت قابل قبولی در نسبت دادن نصب‌ها به کلیک‌ها برخوردار است.

مطالعه بیشتر:

  • انواع مدل‌‌های اتریبیوشن در آنالیز موبایل مارکتینگ
  • روش‌های اندازه‌گیری اتریبیوشن موبایل
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Mobile Attribution Methods, Finger Printing
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
whatsapp
youtube
twitter

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.