Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Funnel

منظور از قیف بازاریابی مسیری است که یک کاربر از مواجه اولیه با تبلیغ تا عمل نهایی تعریف شده به عنوان هدف، مانند دانلود اپلیکیشن یا تعامل درون اپ- می پیماید. هنگامی که شما کاربران خود را از طریق یک قیف از پیش تعریف شده که شامل چندین CTA است در طی مراحل مختلف به سمت هدف مورد نظر خود هدایت می کنید، در حال استفاده از قیف بازاریابی هستید.

مطالعه بیشتر:

  • آنالیتیکس موبایل چیست؟ چرا مهم است و چطور کار می‌کند؟
  • قیف بازاریابی چیست؟
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Analytics, User Journey
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.