Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Fractional Attribution

هنگامی که اعتبار یک نصب به چند منبع داده شود به آن اتریبیوشن تجزیه شده گفته می‌شود. این روش اتریبیوشن در مقابل روش‌های اتریبیوشن تک منبعی مانند اولین و آخرین کلیک قرار می گیرد که ۱۰۰ درصد اعتبار را به یک منبع می‌دهند. با این نوع اترییوشن، تأثیر هر تبلیغ به ازای هر مرتبه اثرگذاری آن بر کاربر در سفر کاربر تا نصب اپ یا اصطلاحاً Touchpoint اندازه‌گیری/سنجش می‌شود. اتریبیوشن تجزیه‌ای انواع مختلفی دارد: خطی (Linear)، زوال زمان (Time Decay)، به شکل U (Position-based Model)، به شکل W (W-shaped Attribution)، سفارشی (Custom Algorithm).

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Attribution, Conversion, Multi-Touch Attribution
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.