Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Forced Clicks

منظور از کلیک‌های اجباری کلیک‌هایی هستند در شرایطی خاص رخ می‌دهند، زمانی که کاربر خودش هیچ تمایلی برای کلیک کردن روی یک تبلیغ ندارد اما گزینه دیگری نیز به جز کلیک کردن برایش باقی نمانده است. نمونه بارز کلیک‌های اجباری زمانی است که تمام صفحه نمایش را تبلیغی پوشانده است که هیچ گزینه‌ای برای بستن صفحه تعبیه نکرده است، در این شرابط کاربر ناچار می‌شود روی تبلیغ کلیک کند؛ به این ترتیب بودجه‌های در نظر گرفته شده با مدل CPC به هم می‌ریزد. روش شناسایی کلیک‌های اجباری این است که منابعی را که نرخ تبدیل نمایش به کلیک آنها بالا و نرخ نصب و نیز وفاداری کاربر در آنها بسیار پایین است را پیدا کنید.

بازگشت به لیست کلمات
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.