Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Engagement

به تعامل میان یک کاربر و یک اپلیکیشن موبایل، انگیجمنت گفته می‌شود. تعامل یا درگیر شدن کاربر با اپلیکیشن، با شاخص‌های متعدد سنجیده می‌شود تا تصویری از چگونگی ارتباط کاربر با یک اپ به دست دهد؛ شاخص‌هایی مانند نرخ بازگشت، تعداد کاربران، طول سشن و تعداد سشن. اهمیت نرخ تعامل در فضای بازاریابی موبایلی به دلیل تأثیر آن در سلامت کسب و کار موبایلی است. بدون داشتن کاربرانی که تعامل خوبی با اپلیکیشن دارند، ادامه کار برای کسب و کارهای مبتنی بر اپلیکیشن دشوار است. اندازه‌گیری و تحلیل سطوح تعامل به کاهش هزینه‌های بازاریابی کمک می‌کند.

مطالعه بیشتر:

  • آنالیتیکس موبایل چیست؟ چرا مهم است و چطور کار می‌کند؟
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: re-engagemnet, Events, Active User
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.