Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Display Fraud

تقلب در نمایش تبلیغات طبقه‌ای از تقلب‌های موبایلی است که در آن متخلفان با اجرای کمپین‌های CPM دست به فریب تبلیغ‌دهندگان و شبکه های تبلیغاتی می‌زنند. انواع متداول این نوع تقلب شامل Pop-unders و Ad stacking است. درواقع وقتی گزارش دهی از نمایش‌هایی که در واقع رخ نداده اند صورت گیرد از تقلب در نمایش سخن می گوییم. نمایش‌های تقلبی اغلب از طرف اپلیکیشن هایی ظاهراً قانونی، ربات‌ها و ناشران متخلف ارسال می‌شود. نام دیگر این نوع از تقلب‌ها Impression Fraud نیز است.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Mobile Ad Fraud, Pop Under, Ad Stacking
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.