Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Deferred Deep Linking

نوع خاصی از لینک‌دهی عمیق است که با حالت استاندارد آن تفاوت دارد. برخلاف لینک‌های عمیق کلاسیک، در این نوع از دیپ لینک‌ها ضرورتی ندارد که اپ از قبل در دستگاه کاربر نصب شده باشد، به‌این صورت که کاربران با کلیک روی یک لینک کمپین، می‌بایست به صفحه خاصی از درون اپلیکیشنی که هنوز نصبش نکرده‌اند هدایت شوند. این نوع لینک‌ها تضمین می‌کنند که پس از کلیک بر روی آنها، کاربر به یک استور می‌رود، اپلیکیشن را دانلود و سپس باز می‌کند و در نهایت به یک مقصد خاص در درون اپلیکیشن هدایت می‌شود. این ویژگی تجربه‌ای منسجم و مبتنی بر محتوای شخصی‌سازی شده را برای کاربران جدید فراهم می‌کند و در بهینه سازی کمپین‌های جذب کاربر نقش بسزایی دارند. تعریف لینک‌های عمیق Deferred به ویژه برای کمپین‌های ریتارگتینگ کاربرد فراوانی دارند.

مطالعه بیشتر:

  • لینک‌دهی عمیق در اپلیکیشن‌های موبایل چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Deep Linking
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.