Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Deep Linking

منظور از لینک‌دهی عمیق هدایت کاربر اپلیکیشن موبایل به طور مستقیم به محتوای مورد نظر و خاص درون اپلیکیشن است. درصورتی که کاربر اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب کرده باشد، از طریق یک لینک عمیق به محتوای خاصی درون اپلیکیشن هدایت می‌شود و در شرایطی که اپلیکیشن را نصب نکرده باشد، با کلیک روی یک Deep Link به صورت خودکار به صفحه اپ استور اپلیکیشن هدایت می‌شود تا بتواند اپلیکیشن را دانلود کند. قابلیت یک ترکر در رصد لینک‌دهی عمیق، این امکان را به تبلیغ‌دهندگان می‌دهد که کمپین‌های ریمارکتینگ و Re-engagment خود برای تعامل بهتر و موثرتر کاربران با اپلیکیشن را بهینه‌سازی کنند.

مطالعه بیشتر:

  • لینک‌دهی عمیق در اپلیکیشن‌های موبایل چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Install, Engagement, Re-engagement, Reattribution
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
instagram
aparat
linkedin
whatsapp
twitter
telegram
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.