Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

CTR - Click Through Rate

به میزان کلیک به نمایش در یک کمپین تبلیغات موبایلی نرخ کلیک گفته می‌شود.  نحوه محاسبه نرخ کلیک یک تبلیغ:


تعداد کلیک روی یک تبلیغمجموع تعداد نمایش آن تبلیغ×100\frac{\text{تعداد کلیک روی یک تبلیغ}}{\text{مجموع تعداد نمایش آن تبلیغ}}\times 100مجموع تعداد نمایش آن تبلیغتعداد کلیک روی یک تبلیغ​×100

اهمیت نرخ کلیک به دلیل نقش آن در ارزیابی عملکرد تبلیغات موبایلی و سنجش کیفیت کاربران در قیف اتریبیوشن است به طوری که با برقراری ارتباط بین عملکرد یک کمپین و رفتار درون اپ، فرد تبلیغ‌دهنده می‌تواند بسنجد آیا نرخ کلیک بالا لزوماً با افزایش ارزش کاربر هم در ارتباط است یا خیر؟

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Lifetime Value, Impression, Engagement
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.