Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

CPE - Cost per Engagement

هزینه به ازای تعامل: نوعی از مدل محاسبه هزینه در فضای تبلیغات دیجیتال است. در این مدل، تبلیغ‌دهندگان به ازای دریافت تعامل با تبلیغ از سوی کاربر، به ناشر پرداخت می‌کنند. این تعامل می‌تواند هر چیزی از جمله مکث یا به جریان انداختن یک ویدیو تا پر کردن فرم تماس باشند. در واقع مدل CPE ترکیبی از دو مدل کمپین CPC و CPA است و در صورتی که تبلیغ‌دهنده بتواند توجه کاربران را در درجه اول به تبلیغش جلب کند، به طوری که کاربر روی آن تبلیغ کلیک کند و اقدامی هم انجام دهد، نشانه مثبتی است.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Cost Models
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.