Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Churn Rate

نرخ ترک اپلیکیشن به سهمی از کاربران و مشتریان اشاره دارد که در بازه زمانی معینی استفاده از اپلیکیشن را متوقف کرده‌اند. از آنجایی که قلب تپنده یک اپلیکیشن، کاربران وفادار و کاربرانی است که به آن سر می‌زنند، نرخ ترک اپلیکیشن نقش مؤثری در پیش‌بینی آینده اپلیکیشن و رشد برند دارد. بالا بودن تعداد کاربران فعال روزانه‌ای که از دست می‌رود، هشداری است برای صاحبان اپلیکیشن و تبلیغ‌دهندگان که راهکاری برای جلوگیری از کاهش کاربران خود پیدا کنند.

مطالعه بیشتر:

  • رصد نصب‌های مجدد پس از ریتارگتینگ
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: uninstall, Analytics, Reattribution, retargeting
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.