
Burst Campaign
منظور از یک کمپین انفجاری، کمپینهای موبایلی است که در آن بازاریاب بودجه زیادی را در بازه زمانی کوتاه به منظور افزایش دیده شدن آن اپلیکیشن و نیز بالا بردن ناگهانی تعداد نصب هزینه میکنند. هدف اصلی این نوع کمپینها، بالا بردن جایگاه اپلیکیشن مورد نظر در اپاستورهای بزرگ و دریافت حجم زیادی دانلود در مدت زمان کوتاه است. کمپینهای انفجاری به طور معمول از دانلودهای تشویقی و ارزانتر استفاده میکنند تا هزینه جذب این تعداد بالا از دانلود را کاهش دهند و شانس خود را امتحان میکنند تا کاربران جدیدی که به صورت ارگانیک به دلیل موقعیت اپلیکیشن در بالای نمودار اپاستور جذب میشوند، سرمایه هزینه شده را بازگردانند.
مطالعه بیشتر: