Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Biased Attribution

در شرایطی که یک پلتفرم اتریبیوشن منفعت مالی یا هر نوع سود دیگری در موفقیت مجموعه ویژه‌ای از تبلیغات داشته باشد از اتریبیوشن سوگیرانه صحبت می‌کنیم. بروز تضاد منافع میان پلتفرم اتریبیوشن و شبکه تبلیغاتی ممکن است عملیات کسب‌وکار یک شرکت را به خطر بیندازد. چنین شرایطی می‌تواند مسیر را برای متخلفان هموار کند.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Unbiased Attribution
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.