Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Attribution Fraud

در شرایطی که ناشران متخلف درصدد سرقت اعتبار نصب اپلیکیشنی باشند که خودشان تولید نکرده‌اند از تقلب در اتریبیوشن سخن می‌گوییم. این تخلف از طریق گزارش کلیک‌های جعلی و با هدف ثبت آخرین تعامل پیش از آنکه کاربر برای اولین بار اپلیکیشن را باز کند انجام می‌شود.  تقلب در اتریبیوشن با فریب پلتفرم‌های اتریبیوشن، یک نصب ارگانیک را که از منبع دیگری آمده است به ناشر متخلف نسبت می‌دهد و این یعنی دستکاری مدل آخرین کلیک که در میان پلتفرم‌های اتریبیوشن، روش متداولی برای شمارش ترافیک اپلیکیشن‌ها است.

مطالعه بیشتر:

  • تقلب موبایلی چیست و چرا مهم است؟ مقدمه‌ای بر نصب تقلبی
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Click Flooding, Click Injection, Fake Installs, Mobile Ad Fraud
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.