Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Analytics

آنالیتیکس به کسب­‌وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن کمک می­‌کند تا چگونگی تعامل کاربران با رویدادها (Events) را تحلیل کنند. هدف پلتفرم­‌های آنالیتیکس، شمارش، فهم و مطلع شدن از تجربیات مشتری است. با این ابزارها می‌توان اتفاقات درون اپلیکیشن را اعم از کاربران جذب شده بدون تبلیغات (ارگانیک)، طول عمر کاربران، نرخ بازگشت آنها، مقدار و میزان خرج کردن آنها در اپلیکیشن، دسته‌بندی آنها بر اساس اطلاعات جمعیت‌شناختی و کارهایی از این قبیل را پیگیری کرد و از این موارد گزارش گرفت.

مطالعه بیشتر:

  • تفاوت اتریبیوشن و آنالیتیکس در آنالیز موبایل مارکتینگ چیست؟
  • آنالیتیکس موبایل چیست؟ چرا مهم است و چطور کار می‌کند؟
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Attribution, KPI - Key Performance Indicators, Targeting
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.