Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Ad Stacking

نوعی تقلب در نمایش موبایلی تبلیغ است که در آن اپلیکیشن‌های موبایل یا وب‌سایت چندین تبلیغ را زیر یک تبلیغ و در یک فضای تبلیغاتی قرار می‌دهند. در این حالت تنها بالاترین تبلیغ قابل رویت است  اما چند تبلیغ‌دهنده مسئول نمایش آن می‌شوند. در صورتی که کاربر روی تبلیغ بالایی کلیک کند، یک کلیک برای تمامی تبلیغات پنهان شده ثبت می‌شود و تبلیغ‌دهندگان ناخواسته و بدون اطلاع، اعتبار نمایش تبلیغات خود را به یک ناشر متخلف از دست می‌دهند.

بهترین شیوه برای شناسایی بروز این تقلب این است که به وضعیت تبدیل نمایش به کلیک یا نصب دقت کنید. کمپین‌هایی که تحت تأثیر چنین تقلبی هستند میزان ایمپرشن بالا و نرخ کلیک یا نصب پایینی دارند.

بازگشت به لیست کلمات
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.