Attribution and marketing automation dictionary

Metrix

Country Mismatch

در صورتی که یک کلیک خارج از کشور مبدأ کمپین انجام شود به طور بالقوه می‌تواند نشانه یک خطای ساده در هدفگیری باشد و در نتیجه یک اقدام متقلبانه محسوب شود. مغایرت کشور علاوه بر اینکه شاخصی برای هدفگیری ضعیف از سوی یک پارتنر رسانه ای است می‌تواند نشانگر موضوعی بزرگتر باشد: متخلفان اغلب از وی پی ان های متفاوت و ابزارهای پروکسی استفاده می‌کنند و فعالیت خود را طوری نشان دهند که گویا در موقعیت جغرافیایی جذابتری که درآمد بهتری به همراه دارد صورت گرفته است.