Search Results for ""

رخدادها

چطور می‌توانم رخداد تعریف کنم؟

پس از ورد به فضای کاربری، از طریق علامت سه‌نقطه بالای عنوان اپلیکیشن، وارد صفحه تنظیمات شوید و از منوی رخدادها یا Events اقدام به ساخت رخداد جدید کنید. پس از ثبت عنوان رخداد (برای مثال، خرید) در قسمت slug نامک آن را کپی کرده و به کمک مستندات راهنما آن را در اپلیکیشن خود قرار دهید.

چطور می‌توانم گزارش رخدادها را ببینم؟

برای دیدن گزارش رخدادها باید از صفحه سازمان‌ها روی اپلیکیشن خود کلیک کنید. سپس از منوی سمت چپ، از بخش آنالیتیکس (Analytics) گزینه Events را انتخاب کنید.

ایونت تعریف کرده‌ام اما می‌خواهم آن را ویرایش کنم. می‌توانم؟

بله از قسمت تنظیمات در صفحه کاربری اصلی (علامت سه نقطه روی اپلیکیشن مورد نظر و انتخاب setting (، می‌توانید ویرایش رخدادها را انجام دهید.

آیا امکان نمایش و دریافت گزارش‌های جزئی‌تر از رخدادها وجود دارد؟

بله برای مشاهده و گزارش‌گیری از جزئی‌ترین رخدادها می‌توانید پس از ورود به صفحه اصلی اپلیکیشن مورد نظر، از بخش Menu و سپس بخش Analytics، گزینه Events را انتخاب کنید. در اینجا علاوه بر نمایش تعداد وقوع رخدادها، کاربران، نشست‌ها و تنظیم آنها بر اساس رخدادهایی که قبلاً تعیین کرده اید (Event Name) می‌توانید از قسمت split by به تفکیک اطلاعات کاربری، دستگاه مورد استفاده کاربران و صفحه نمایش آنها رخدادها را مشاهده و از آنها گزارش بگیرید.

آیا جزئیات بیشتری از رخدادها و گزارش کار کاربران با اپ را هم می‌توانم ببینم؟

بله، به عنوان مثال شما نه تنها فراوانی رخداد «جستجو» را می‌توانید در داشبورد مشاهده کنید، بلکه فراوانی عباراتی که جستجو شده، یا نام کاربری کسانی که جستجوی بیشتری داشته‌اند را نیز می‌توانید ببینید. برای این کار کافیست مطابق مستندات پیاده‌سازی، برای رخدادهایی که تعیین می‌کنید، attribute هم مشخص کنید.