Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Uninstall Measurement

سنجش حذف اپلیکیشن به بازاریابان اپلیکینش این امکان را می‌دهد تا از تعداد کاربرانی که یک اپلیکیشن را در بازه زمانی معینی از دستگاه خود حذف کرده‌اند با خبر باشند و منبع تبلیغاتی مشخصی را که منجر به این اتفاق شده است شناسایی کنند. نرخ بالای حذف اپلیکیشن، نشانه روشنی از یک اشتباه و خطا است که می‌تواند به عملکرد اپلیکیشن یا انتظارات برآورده نشده کاربر مرتبط باشد. بازاریاب‌ها با داشتن شاخص نرخ حذف اپلیکیشن (دانستن زمان و دلیل حذف اپ از دستگاه توسط کاربر) می‌توانند بودجه‌های تبلیغاتی خود را بهینه‌تر هزینه کنند و استراتژی بازاریابی خود را بر اساس با کیفیت ترین منابع جذب کاربر تدوین کنند. سنجش میزان حذف اپ دو مزیت عمده دارد:

  • مقایسه کیفیت منابع رسانه‌ای و تبلیغاتی برای جذب کاربران باکیفیت
  • حفاظت از حریم خصوصی آن دسته از کاربرانی که نمی‌خواهند مخاطب هدف کمپین‌های ریتارگتینگ باشند.

مطالعه بیشتر:

  • رصد حذف اپلیکیشن و نصب مجدد اپلیکیشن در متریکس
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: uninstall, Analytics
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.