Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Tracker

ترکر یا شمارشگر، یک Third Party است که می‌توان با استفاده از گزارش‌های آماری آن تعارض‌های آماری میان پنل شبکه تبلیغاتی موبایل با گزارش‌های تبلیغ‌دهنده را رفع کرد و هزینه‌ها و بودجه‌ی تبلیغاتی را بر یک مبنای مشترک بی‌طرف، مصرف کرد. سیستم‌های ترکر مانند متریکس، با استفاده از دو ابزار اتریبیوشن و آنالیتیکس کار می‌کنند و مورد وثوق تبلیغ‌دهنده و شبکه تبلیغاتی هستند.

مطالعه بیشتر:

  • اتریبیوشن چیست و چه ضرورتی برای دیجیتال مارکترها دارد؟
  • تفاوت اتریبیوشن و آنالیتیکس در آنالیز موبایل مارکتینگ چیست؟
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Third Party, Attribution, Analytics, Cohort
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.