Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Too Many Engagements

این نوع تقلب که با عنوان Hyper-engement نیز شناخته می‌شود زمانی اتفاق می‌افتد که در گزارش‌های اتریبیوشن، منابع تبلیغاتی مختلف یک کلیک یکسان را چندین بار پیش از یک نصب ارسال کنند. نتیجه این کار اتریبیوشن‌های سرقت شده و داده‌های نامتعارف است که نرخ کلیک بالا و نرخ تبدیل پایین دارند. برخی از پلتفرم‌های اتریبیوشن مانند متریکس با برخورداری از سیستم مقابله با تقلب، این نوع تقلب موبایلی را شناسایی و با آن مبارزه می‌کنند.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Mobile Ad Fraud, Mobile Fraud Detection and Protection
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.