Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Third Party

شخص ثالث اشاره به یکی از طرفینی دارد که از اعضای اصلی کسب‌وکار به حساب نمی‌آید اما در نقش یک واسط عمل می‌کند. در عرصه آنالیز موبایل مارکتینگ، هر شمارشگر (Tracker) به عنوان یک ابزار تحلیلگر شخص ثالث و مورد اطمینان تبلیغ‌دهنده و شبکه تبلیغاتی، تلاش می‌کند تا نتایج کمپین‌های هریک از کانال‌ها و شبکه‌های تبلیغاتی را در قالب گزارش‌هایی شفاف و قابل فهم به تبلیغ‌دهندگان ارائه دهد.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Tracker
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.